Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Velc, pelīte, saldu miegu', 1.
  • Konspekts 'Velc, pelīte, saldu miegu', 2.
  • Konspekts 'Velc, pelīte, saldu miegu', 3.
  • Konspekts 'Velc, pelīte, saldu miegu', 4.
  • Konspekts 'Velc, pelīte, saldu miegu', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Instrumentālais skaņdarbs. Bērni spēlē dažādus ritmiskus instrumentus.
Sv. Vad.: Ciemiņus gaidot, vienmēr gribas viņus ar kaut ko īpašu pārsteigt. Ilzīt, ar ko tu gribētu ciemiņus pārsteigt?
Ilzīte: Cepu baltu kukulīti,(ar plaukstām cep kukulīti)
Citu lielu, citu mazu. (ar rokām rāda lielu, rāda mazu)
Vienu došu māmiņai, (izstiepj labo roku uz priekšu)
Vienu došu tētiņam. (izstiepj kreiso roku uz priekšu)
Ja vēl drusku atliksies, (ritmā kustina labās rokas rādītājpirkstu)
Pati gardi apēdīšu.(ar abām rokām rāda uz sevi)
Ņam, ņam,ņam. (3x paglauda sev vēdriņu)
Dziesmiņa „Putriņa”
Sv. Vad.: Mēs esam iestudējuši mazu uzvedumu. To skatoties, māmiņa un tētis pārdomās, vai šāda aina nav pazīstama.
Deja „Vāru, vāru putriņu”
Sv. Vad.: Tava māmiņa un tētis ir pirmie, kas ierāda darbiņus darīt. Saki, kādus darbiņus tu dari mājās? (Bērnu atbildes) Visi darbi ir labi, ko proti darīt. Par to stāsta arī tautasdziesmas.
Māci, mani , māmulīte,
Visādā darbiņā:
Lai es augu liela meita,
Krietna darba darītāja.

Autora komentārsAtvērt
Atlants