Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kvalitātes sistēmas procedūra', 1.
  • Konspekts 'Kvalitātes sistēmas procedūra', 2.
  • Konspekts 'Kvalitātes sistēmas procedūra', 3.
  • Konspekts 'Kvalitātes sistēmas procedūra', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Sfēra/joma:
Šī procedūra tiek pielietota SIA „Vitāla” keramikas izstrādājumu vairumtirdzniecības noliktavā un tās mērķis ir noteikt pasūtījumu pieņemšanas procesu.
2. Vispārējās pazīmes:
Procedūra pielietojama apkalpojot visus klientus – gan patstāvīgos ar atlaižu kartēm, gan pirmreizējos. Preču pavadzīmes rēķini noformējami saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem un Ministru kabineta noteikumiem.
Procedūra neattiecas uz SIA „Vitāla” rīkotajām svētku akcijām, kad tiek noteiktas īpašas atlaides un iepriekšējā gada kolekcijas izpārdošanām, kad tiek pazeminātas cenas par noteiktiem procentiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants