Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Triatel konference', 1.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 2.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 3.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 4.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 5.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 6.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 7.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 8.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 9.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 10.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 11.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 12.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 13.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 14.
  • Prezentācija 'Triatel konference', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Pieredze   
  Piedāvājums/pakalpojumi   
  Mūsu klienti   
  MĒS ESAM TRIATEL ( misija)   
  TRIATEL– investīcijas   
  TRIATEL tehnoloģijas – CDMA   
  TRIATEL iespējas un pakalpojumi   
  TRIATEL plāni   
Darba fragmentsAizvērt

PIEREDZE - 5 gadi Latvijas telekomunikāciju tirgū
1999. gadā a/s Telekom Baltija uzsāka darbību telekomunikāciju tirgū.

Apliecinot sevi kā nopietnu operatoru, a/s Telekom Baltija vēl pirms monopola beigām ieguva oficiālas tiesības sniegt kompleksus fiksētos telekomunikāciju pakalpojumus biznesa centriem Rīgā un Latvijā.

Pēc monopola beigām 2003. gada 1. janvārī uzņēmums ieguva Publiskā fiksētā telekomunikācijas tīkla operatora licenci.

A/s Telekom Baltija pirmā noslēdza starpoperatoru savienojumu līgumu ar sia Lattelekom.

2003. gada 1. oktobrī uzņēmums ieguva Publiskā mobilā telekomunikāciju tīkla operatora licenci.



PIEDĀVĀJUMS
Pēc fiksētā telekomunikāciju tirgus liberalizācijas klientiem ir izvēles iespējas, kur un kādu operatoru pakalpojumus izvēlēties.

Mūs izvēlas klienti, kuriem ir svarīga pakalpojumu kvalitāte, jo a/s Telekom Baltija piedāvā tikai klasiskās telefonijas pakalpojumus.

Pakalpojumu klāsts, ko nepiedāvā citi operatori.

Mēs piedāvājam klientu apkalpošanu ar elastīgu pieeju katram klientam:
Pakalpojumu adaptācija katra klienta specifiskajām biznesa vajadzībām;
Pakalpojumu ierīkošanu visīsākajos termiņos;
Elastīgu norēķinu sistēmu.

Attīstot savu tīklu pēdējos gados, a/s Telekom Baltija ir iespēja veidot to uz modernu iekārtu platformas, kas ļauj sniegt klientiem “ intelektuālā tīkla pakalpojumus”. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants