-
Sabiedrisko attiecību un masu komunikācijas līdzekļu mijiedarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Sabiedrisko attiecību raksturojums | 6 |
1.1. | Sabiedrisko attiecību būtība un funkcijas | 8 |
2. | Masu komunikācijas līdzekļu raksturojums | 10 |
3. | Sabiedrisko attiecību un masu komunikācijas līdzekļu mijiedarbība | 12 |
3.1. | Komunikācijas modeļi sabiedriskajās attiecībās | 15 |
3.2. | Sabiedrisko attiecību darba raksturojums Latvijas preses publikācijā | 18 |
3.3. | Sabiedrisko attiecību darba raksturojums televīzijā un radio | 22 |
Secinājumi | 24 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 25 |
Mūsdienās ļoti attīstās tādas nozares kā sabiedriskās attiecības, arvien biežāk ir pieprasīti šādi speciālisti. Un, lai šo speciālistu darbs būtu atalgots, viņu panākumus uzņēmumos, firmās utt. ir jāparāda pasaulei. Vislabāk to panākt ar mūsdienās populāriem plašsaziņas komunikācijas līdzekļiem- internets, prese, televīzijas un radio raidījumi, kinohronika, informācijas aģentūru paziņojumi, audiovizuāli ieraksti, programmas, kas paredzētas publiskai izplatīšanai.
Kursa darba mērķis ir analizēt sabiedrisko attiecību un masu komunikācijas
līdzekļu mijiedarbību.
Pētījuma objekts ir sabiedriskās attiecības un masu komunikācijas līdzekļi, un pētījuma priekšmets ir mijiedarbība starp tiem.
Darba uzdevumi ir izpētīt sabiedrisko attiecību, masu komunikācijas līdzekļu būtību un raksturojumu; raksturot sabiedrisko attiecību un masu komunikācijas līdzekļu mijiedarbību, izanalizēt komunikācijas līdzekļus SA, izpētīt SA presē, televīzijā un radio. Uzdevums ir saprast vai un cik svarīgas mūsdienās ir sabiedriskās attiecības, masu komunikācijas līdzekļi, kādā veidā tie sadarbojas un, kas traucē kopīgai sadarbībai.
Kursa darba tēma ir aktuāla, jo informācijas plūsma sabiedriskajās attiecībās mūsdienās ir apjomīga, bet masu komunikācijas līdzekļu daudzums ir ierobežots, tāpēc tiem ir jāsadarbojas.
Izpētes metodes ir savākto datu apstrāde, apkopošana.
Šajā kursa darbā sabiedrisko attiecību un masu komunikācijas līdzekļu mijiedarbības pētīšana notiek literatūras avotos(grāmatās), presē, radio.…
Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgas attiecības starp uzņēmumu un tam apkārt esošo sabiedrību. Lai jebkurš uzņēmums spētu veiksmīgi darboties, tā vadībai jāņem vērā gan savu darbinieku domas un noskaņojums, gan arī to cilvēku domas un noskaņojums, no kā šis uzņēmums ir lielā mērā atkarīgs. Sabiedriskās attiecības ir nepieciešamas jebkurā organizācijā – gan ar uzņēmējdarbību saistītā, gan nekomerciālā, gan valstiskā, gan nevalstiskā. Tās pastāv neatkarīgi no mūsu vēlēšanās – mēs nevaram izlemt, vai veidot sabiedriskās attiecības vai iztikt bez tām. Sabiedriskās attiecības ietver visus saskarsmes veidus ar visiem cilvēkiem, ar ko uzņēmums veido un uztur attiecības.