Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'E-komercija', 1.
  • Konspekts 'E-komercija', 2.
  • Konspekts 'E-komercija', 3.
  • Konspekts 'E-komercija', 4.
  • Konspekts 'E-komercija', 5.
  • Konspekts 'E-komercija', 6.
  • Konspekts 'E-komercija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Tas ir veids, kā uzņēmumi var tirgoties savā starpā, piedāvājot savus produktus vai pakalpojumus atklātā vai slēgtā izsolē (izsoles dalībnieki ir reģistrēti un darbojas ar izsniegtām parolēm, izsole nav publiski pieejama) citiem uzņēmumiem.
Uzņēmums var iegādāties sev vajadzīgos produktus vai pakalpojumus, izvēloties to uzņēmumu, kas nodrošina visoptimālāko cenu un servisa līmeni.
Uzņēmums savus produktus vai pakalpojumus var piedāvāt arī saviem darbiniekiem.
3. C2C, privātpersona (pārdevējs) pret privātpersonu (pircējs)
Reģistrējoties un norādot savus īstos personas datus, privātpersona izsolē var pirkt un pārdot jebkuru preci, kas ir šīs personas likumīgā īpašumā. Savukārt, izsoles forma nodrošina to, ka preci var nopirkt par ievērojami zemāku cenu nekā ir tās faktiskā vērtība.Privātpersona bez maksas PERC.LV drīkst izvietot ne vairāk kā 5 aktīvas izsoles.

Autora komentārsAtvērt
Atlants