Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 1.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 2.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 3.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 4.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 5.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 6.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 7.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 8.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 9.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 10.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 11.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 12.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 13.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 14.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 15.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 16.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 17.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 18.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 19.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 20.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 21.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 22.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 23.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 24.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 25.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 26.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 27.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 28.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 29.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 30.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 31.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 32.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 33.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 34.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 35.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 36.
  • Referāts 'Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu portālos', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU TEORĒTISKIE ASPEKTI    4
1.1.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
1.2.  REKLĀMAS RAKSTUROJUMS    6
1.3.  REKLĀMAS IZVIETOJUMS INTERNETĀ    7
2.  INTERNETA LIETOTĀJU VIEDOKĻU PAR REKLĀMU PORTĀLĀ „DELFI” IZPĒTES REZULTĀTI    15
2.1.  REKLĀMAS PORTĀLĀ „DELFI”    15
2.2.  VIEDOKĻU APKOPOJUMS PAR REKLĀMU PORTĀLĀ „DELFI”    20
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    28
  PIELIKUMS    29
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Reklāma ir apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikāci¬ju veids, kuru veic identificēti reklāmdevēji, izmantojot dažādus iz¬strādes paņēmienus un izplatīšanas līdzekļus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķus.
2. 2009. gada 1. pusgadā interneta reklāmas tirgus aizņēma 10% no kopējā mēdiju reklāmas tirgus un tajā vērojams vismazākais kritums -24% salīdzinot ar 2008. gadu.
3. Reklāmas saturs mainījies par labu 80-90% dažādām akcijām un atlaidēm, tikai 10% ir jauno produktu reklāmas.
4. Interneta mārketinga komunikāciju izveidošana „Delfi” portālā tiek piedāvāta ar bannera palīdzību.
5. Vislielāko īpatsvaru portālā „Delfi” aizņem reklāmas, kurās tiek piedāvāts doties dažādos ceļojumos kā arī veikt biļešu rezervāciju izmantojot interneta starpniecību.
6. Lielākā daļa respondentu jeb 98% internetu izmanto vairākas reizes dienā un 55% respondentu izvēlas internetu lietot mājas apstākļos, līdz ar to viņi reklāmas bannerus redz vairākas reizes dienā.
7. Portālu popularitātes augšgalā atrodas portāls TVNET, to par populārāko atzinuši 33% jeb 36 aptaujātie respondenti, portāls Delfi populārs ir 22% respondentu vidū.
8. Lielākā daļa respondentu jeb 42 aptaujātie respondenti reklāmu portālā „Delfi” uztver neitrāli un tās viņus nesaista vispār.
9. 36% respondentu visaugstāk vērtē bannera dizainu kopumā, bet 27% respondentu visaugstāk vērtē intriģējošu virsrakstu bannerī.
10. Lielākā daļa respondentu jeb 32% vispār neiegādājas nevienu produktu reklāmas iespaidā, tas liecina par to, ka respondenti nenolasa reklāmu vēstījumus.
11. Vadoties pēc respondentu atbildēm un mana pētījuma rezultātiem, pieņemu, ka izvirzītā hipotēze tiek pierādīta.Un interneta lietotāju attieksme pret portāla „Delfi” reklāmām tiktiešām ir neitrāla un tās viņiem nešķiet īpaši saistošas.

Atlants