Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzvedības modeļi konfliktsituācijās', 1.
  • Referāts 'Uzvedības modeļi konfliktsituācijās', 2.
  • Referāts 'Uzvedības modeļi konfliktsituācijās', 3.
  • Referāts 'Uzvedības modeļi konfliktsituācijās', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc sarunas priekšmeta definīcijas jāuzaicina partneri aprakstīt problēmu no viņu viedokļa, lai noskaidrotu, kā otra puse uztver konflikta priekšmetu. Šis uzaicinājums ievada dialogu. Galvenā iemaņa, kas vajadzīga dialogā, ir aktīvās klausīšanās realizācija, prasme sadzirdēt partneri. Otra noderīgā iemaņa ir pozitīvas attieksmes demonstrēšana pret savas jūtas un domu izsakošo partneri kā pretstats agresivitātei. K.Saslaka īpaši uzsver neverbālās komunikācijas nozīmi dialogā. Klausoties jācenšas emocionāli atbalstīt partneri, ieņemt “atvērtās” pozas, neslēpt plaukstas, uzturēt vizuālo kontaktu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants