Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Izlases izveide', 1.
  • Konspekts 'Izlases izveide', 2.
  • Konspekts 'Izlases izveide', 3.
  • Konspekts 'Izlases izveide', 4.
  • Konspekts 'Izlases izveide', 5.
  • Konspekts 'Izlases izveide', 6.
  • Konspekts 'Izlases izveide', 7.
  • Konspekts 'Izlases izveide', 8.
  • Konspekts 'Izlases izveide', 9.
Darba fragmentsAizvērt

1. Mērķa grupa Latvijas 10.-12. klašu skolēni (2007./2008.macību gads).Ģenerālais kopums - 10.-12. klašu skolēni Rīgas vispārizglītojošajās dienas skolās 2007./2008.m.g. ( 19310 skolēni), ģenerālais kopums ir galīgs, respektīvi, eksistē reāli. Lai spriestu par visas ģenerālas kopas īpašībām izveido izlases kopu, jeb izlasi.
2. Izlases apjoms – 400, precizitātes līmenis – +/-5%. Nodrošinātais precizitātes līmenis praktiskajām pētnieka iespējām. 3. Veidojot izlasi es izmantotu stratificēto jeb tipoloģisko gadījumizlasi. Šī izlases veida mērķis ir sadalīt (stratificēt) ģenerālo kopu viendabīgākās grupās, jo tā iegūs mazāku dispersiju un mazāku kļūdu. Tātad visu ģenerālo kopu sadala tipiskās, iekšēji pēc iespējas vienveidīgās, bet savstarpēji atšķirīgās grupās, jeb stratās. Pēc tam vienību atlasi veic katras grupas ietvaros atsevišķi, parasti izmantojot vienkāršas gadījumizlases vai mehāniskās izlases paņēmienu Šo izlasi piemēro arī, ja ģenerālā kopa pēc kādas pazīmes objektīvi jau ir sadalīta grupās. …

Atlants