Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 1.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 2.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 3.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 4.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 5.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 6.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 7.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 8.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 9.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 10.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 11.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 12.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 13.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 14.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 15.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 16.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 17.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 18.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 19.
  • Referāts 'Reklāmas foto estētika ', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mīts    4
2.  Reklāma kā mītrāde    9
3.  Fotogrāfija kā mītrades instruments reklāmā    14
  Secinājumi    19
  Literatūras saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Reklāma ir komunikācijas veids, kura uzdevums ir cilvēku informēšana par tās objektu, bet tā nav tikai informēšana, reklāma arī veido noteikto reklamējama objekta tēlu. Fotogrāfija piešķir reklāmas paziņojumam realitāti, pateicoties fotogrāfijas dokumentalitātes efektam. Cilvēks uztver lietas, kas ir attēlotas fotogrāfijā, kā reāli pastāvošas. Cilvēks tic, ka lietas izskatās tieši tā, kā tās tiek attēlotas.
Mana kursa darba uzdevums ir parādīt reklāmas fotogrāfijas raksturīgas iezīmes un izteiksmes līdzekļus. Man liekas, ka reklāmas fotogrāfijas tēma ir aktuāla, jo reklāmas jomas un darbības sfēras izplēšas, līdz ar to pieaug tās nozīme cilvēku dzīvē. Reklāma veido jauno vizualitāti. Vizuālas formas aizņem lielāku reklāmas daļu; vizuālais lauks paplašinājās, bet tekstu apjoms samazinājās.
Reklāmas fotogrāfija ir līdzeklis, ar kuru palīdzību tiek panākta jaunas realitātes ģenerēšana, iekļaujot priekšmetos kāda noteiktā stāstā. Reklāmas fotogrāfijai ir liela ietekme masu apziņas izveidošanā, jo reklāma veido cilvēka vajadzības sistēmu, paradot dzīves veidu, pēc kura ir jātiecas. Tāpēc, aplūkojot reklāmas fotogrāfijas estētiku, es uzskatu par nepieciešamu pievērsties mīta jēdzienam; izmantojot cilvēku mitoloģisko domāšanu, reklāmas fotogrāfija iespaido un ietekme cilvēkus. Katra reklāmas fotogrāfija nav tikai informācija, pirmām kārtām, tas ir emocionāli piesātināts tēls, kuru cilvēks piedzīvo.

Atlants