-
SIA "Daudznozaru kompānija Daugava" stratēģijas analīze un ieteikumi tās uzlabošanai
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
I | Uzņēmuma SIA „Daudznozaru kompānija Daugava” stratēģijas raksturojums | 4 |
1. | Uzņēmuma misija, vīzija un vērtības | 4 |
2. | Uzņēmuma stratēģiskie, taktiskie un operatīvie mērķi | 6 |
2.1. | Uzņēmuma kopējās darbības stratēģiskie mērķi | 6 |
2.2. | Uzņēmuma kopējās darbības taktiskie mērķi | 8 |
2.3. | Uzņēmuma operatīvie mērķi | 9 |
3. | Uzņēmuma ,,Daugava” mārketinga koncepcija un mērķi | 10 |
3.1. | Uzņēmuma mārketinga koncepcija | 10 |
3.2. | Uzņēmuma mārketinga darbības mērķi | 11 |
4. | Uzņēmuma programmas un projekti | 13 |
5. | Uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīze | 15 |
6. | Loģistikas ķēde uzņēmumā | 18 |
II | Ieteikumi stratēģijas uzlabošanai uzņēmumā ,,Daugava” | 20 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 22 |
Ikviens uzņēmums darbojas vidē, kas nepārtraukti mainās. Mainās uzņēmuma ārējā un iekšējā vide. Mainās ekonomika, politika, sabiedrība, kultūra un vērtības. Parādās jaunas tehnoloģijas, iespējas, stratēģiskie logi, pieaug konkurence un draudi, samazinās monopols, u.tml. Lai uzņēmums spētu efektīvi darboties un attīstīties, uzņēmumam jābūt konkurētspējīgai stratēģijai, sasniedzamiem stratēģiskiem mērķiem, labām plānošanas un vadīšanas spējām uzņēmuma vadībai, veiksmei, vīzijas spējām, analītiskajām spējām un ātrām un pareizām lēmumu pieņemšanas spējām.
Lai sasniegtu kopējos uzņēmuma mērķus, uzņēmums izvirza stratēģiskos mērķos, tālāk taktiskos mērķus un arī operatīvos. Savukārt, lai to efektīvāk sasniegtu, izvirza uzdevumus un izstrādā arī vajadzīgās programmas un projektus, kuru izpilde ir vērsta uz izvirzīto mērķu sasniegšanu.…
Par to, vai organizācijā ir nepieciešama stratēģija, īpaša diskusija nav nepieciešama. Mūsdienās arvien vērojams, kā aktivizējas dabiskās atlases process. Uzvar tie, kas nebalstās uz savu reakcijas ātrumu un problēmu, bet priekšlaicīgi spējuši nodrošināt savu kompāniju ar stratēģiskas pārvaldes instrumentiem. Kursa darbā ,,SIA „Daudznozaru kompānija Daugava” stratēģijas analīze un ieteikumi tās uzlabošanai” analizēta uzņēmuma stratēģija: tā misija un vīzija, mērķi, raksturota uzņēmuma mārketinga koncepcija, izpētīta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide, kā arī sniegti ieteikumi stratēģijas uzlabošanai.