Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mikelandželo Antonioni filmas "Fotopalielinājums" analīze', 1.
  • Eseja 'Mikelandželo Antonioni filmas "Fotopalielinājums" analīze', 2.
  • Eseja 'Mikelandželo Antonioni filmas "Fotopalielinājums" analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Galvenais varonis fotogrāfs Tomass
Filma spilgti iezīmējas Tomasa attieksme pret sievietēm. Modeles viņam kalpo kā instrumenti, lai radītu ilūzijas jeb fotogrāfijas. Viņš pats apzinās, ka, fotografējot modeles, viņš nerada neko īstu. Alkas pēc “īstuma” viņam liek doties uz parku, kur par laimi viņš sastop sievieti un vīrieti gados. Viņu šī aina aizrauj, jo viņš ir devies ārpus sava foto studijas un “noķēris” realitāti. Vēlāk izrādās, ka it kā nevainīgajās parka fotogrāfijās ir paslēpts kas šokējošs- slepkavība. Un tas bija tieši tas, kas viņam bija nepieciešams – jauns mērķis pēc kā tiekties.
Vienaldzīgs, savas dzīves nogarlaikots un faktiski padevies dzīvei – tā filmas pirmajā daļā var raksturot Tomasu. Viņam, šķiet, ir jūtas vai vismaz pieķeršanās sievietei, kura dzīvo kopā ar mākslinieku, bet tā kā tās nevar tikt pilnībā piepildītas, viņam acīmredzami dzīvē svarīgākais ir darbs un bohēma.

Autora komentārsAtvērt
Atlants