Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 14.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 15.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 16.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 17.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 18.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 19.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 20.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 21.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 22.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 23.
  • Prezentācija 'Mārketinga kampaņas plāns. Fiat Panda', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus raksturojums
Latvijas auto tirgus ir dinamiski attīstījies pēdējo 10. gadu laikā
Audzis piedāvāto jaunu vieglo automobiļu skaits
Pēdējo 10.gadu laikā auto tirdzniecība bija viena no progresējošākajām nozarēm Latvijas tautsaimniecībā
Esošie makroekonomiskie procesi ir būtiski ietekmējuši jaunu automašīnu tirdzniecību
Pēdējos gados pārdošanas apjomu kritums sastāda no 30 – 40%
Auto tirgus atjaunosies sākot ar 2015. Gadu.


Produkta definīcija un pozicionējums
Produkta definīcija - FIAT Panda ir simpātisks un praktisks mazās klases 4x4 auto par konkurētspējīgu cenu, kas ir ideāli piemērots braukšanai pilsētā, un patērē salīdzinoši maz degvielas.

Pozicionējums - FIAT Panda ir praktisks un ļoti ekonomisks mazās klases 4x4 auto, kas ir ideāli piemērots braukšanai pilsētā, pateicoties tā nelielajiem izmēriem un city režīmam, kas stūri padara ļoti viegli pagriežamu. Turklāt, FIAT Panda izskatās mīļi un draudzīgi

Produkta solījums patērētājiem - Izvēloties praktisko FIAT Panda, pircējam būs iespēja ievērojami samazināt ar auto uzturēšanu saistītās izmaksas, kā arī ērti varēs pārvietoties pilsētas centrā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants