Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Eseja par skolas didaktiku', 1.
  • Eseja 'Eseja par skolas didaktiku', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Vēlos redzēt, lai skolotāji rada tādu uzticēšanās līmeni starp skolotāju un skolēnu, lai bērnam nebūtu jāšaubās jautāt jautājumu uz kuru vēlas gūt atbildi. Mācīt tā, lai katrs skolēns būtu motivēts kaut ko darīt zināšanu dēļ. Šobrīd bērni ir pārņemti ar jauno tehnoloģiju apguvi, kāpēc gan to neizmantot mācību procesā. Kā tas notiek citviet ārvalstīs, piemēram, ir izveidoti speciāli mācībām datori, kuros ir ietvertas programmas, kuras nepieciešamas mācību procesā. Uzskatu, ka tas veicinātu bērnu izpratni, ka dators ir paredzēts ne tikai spēlēm, bet arī kaut kam svarīgākam, piemēram, informācijas meklēšanai. Līdz ar skolotājam būtu vieglāk pasniegt mācību stundas. Neuzskatu, ka šāda metode jāizmanto patstāvīgi, bet tikai dažādot mācību procesu. Taču šeit varētu rasties tādas problēmas, ka ne jau katra skola to varētu atļauties. Jo atkal jāsagatavo skolotāji, kuri būtu kompetenti pasniegt šādas mācību stundas, bet uzskatu, ka skolotājiem ir jābūt izglītotiem jaunajās tehnoloģijās, jo laiks iet uz priekšu un nestāv uz vietas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants