Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora modelis', 1.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora modelis', 2.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora modelis', 3.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora modelis', 4.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora modelis', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pieprasījuma un piedavajuma līdsvars visupirms veidojas konkretā tigrus segmentā. Asa konkurence veidojas par pircēja kabatu kas ietekmē uz investīcijām par iekārtām , kas ir liels ražošanas nozīmejums. Tā piemerām pieprasījums pēc maizes ņemot vērā pirmās nepiecišamibas preču neelastīgumu gan pēc cenas , gan pēc ienākuma , kopumā ir neelastīgs. Bet tas nenozimē , ka tirgus dažadām preču grupām ir tik autonoms , ka koppieprasījuma un koppiedavājuma samēram un centieniem pēc līdzsvara , ko veicina konkurences mehānisms, nav praktiskas nozīmes. Cikliska attīstiba ar savām augšupejas un lejupslīdes fāzēs , turklāt ne tikai vienas valsts ietvaros , bet tirgus ekonomiskas pasaules mēroga tieši liecina par to , cik nozīmīgas ir koppiedāvajuma un koppieprasījuma nacionālās un globālās proporcijas.Tomēr pastāv noteiktā problēma sakara ar to. Problēma ir tā , kā kāds mehānisms , kāda investoru , uzņēmēju , pircēju un pārdevēju motivacija sasaista nozares tirgu , lokālo tirgu ar nacionālo un pat pasaules tirgu. Tomēr ir iespējams variants , ka potencialie pircēji , sākot no mājsaimniecībam un beidzot ar investriem , kokrētu faktoru iespaidā ir nolēmuši koppieprasījumu palielināt vai samazināt.1…

Autora komentārsAtvērt
Atlants