Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWID analīze', 1.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWID analīze', 2.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWID analīze', 3.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWID analīze', 4.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWID analīze', 5.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWID analīze', 6.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWID analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

4. Secinājumi
1. Matricas apgabals, kura ir iegūta vislielākā summa (61,38) ir kvadrants VI (vajās puses un iespējas), kas ir pamats stratēģiska lēmuma pieņemšanai.
2. VI apgabals – lēmums par uzņēmuma iekšējās vides sakārtošanu (pilnveidošanu), lai spētu izmantot ārējā vidē prevalējošās nozīmīgās iespējas.
3. Var secināt, ka galvenā uzņēmuma problēma ir investoru trūkums
4. Otrs nozīmīgākais apgabals (59,78) ir SI apgabals (stiprās puses un iespējas) – lēmums par uzņēmuma iekšējo attīstību, respektīvi, attīstīt uzņēmumu pašu spēkiem, ņemot vērā uzņēmuma stipro pušu svaru un jaunu, nozīmīgu iespēju parādīšanos ārējā vidē (pieauguma stratēģija).
5. Trešais nozīmīgākais apgabals ir VD apgabals (vājās puses un draudi) – lēmums par darbības pārtraukšanu nozarē ar iespējami mazākiem zaudējumiem, ko nosaka uzņēmuma vājo pušu un prevalējošo draudu īpatsvars (samazināšanās stratēģija).
6. Pēdējā vietā ierindojas SD apgabals (stiprās puses un draudi) – lēmums par uzņēmuma ārējo attīstību, respektīvi, attīstīt uzņēmumu ar citu palīdzību (veidot alianses, pārdot uzņēmumu vai kādu tā daļu), jo prevalē nozīmīgi ārējie draudi, savukārt uzņēmuma iekšējais potenciāls nosaka tā vērtīgumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants