Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 1.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 2.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 3.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 4.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 5.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 6.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 7.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 8.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 9.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 10.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 11.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 12.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 13.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 14.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 15.
  • Referāts 'Karjeras konsultants profesionālās izglītības iestādē', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Karjeras konsultēšana    4
1.1.  Karjeras konsultēšanas teorijas    5
1.2.  Karjeras konsultēšanas veidi    7
1.3.  Karjeras konsultēšanas process    8
2.  Proforientācija    9
3.  Karjeras konsultanta nepieciešamo prasmju izpēte profesionālās izglītības iestādēs    10
4.  Secinājumi    14
5.  Atslēgas vārdi    15
6.  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

Profesija un karjera ieņem svarīgu vietu katra jaunieša dzīvē. Profesijas izvēle ir viens no būtiskākajiem dzīves lēmumiem. Bet kā pareizi izvēlēties savu ceļu? Ko darīt, ja uz šobrīdi izvēlētā izglītība profesionālājā skolā nesniedz apmierinājumu? Kā būt, ja nospraustie mērķi ir sasniegti, bet jauni nav izvirzīti?
Pēc I. Kona (1989) domām, jautājumi “Kas es gribu būt?” (profesionālā pašnoteikšanās) un “Kāds es gribu būt” (morālā pašnoteikšanās) sākumā pēc savas būtības neatšķiras, jo dzīves plāna radīšanas un savas identitātes meklējumu kontekstā jauniešu uzskati par nākotnes profesiju un esamību ir diezgan izplūduši un neskaidri. Tomērt pakāpeniski sākot apzināties sevi, savas spējas, vēlmes un intereses, jauniešos rodas konkrētas atbildes uz iepriekš uzdotajiem jautājumiem, tāpēc ir brīnišķīgi, ja skolā ir karjeras konsultants, kas šajā procesā viņiem var palīdzēt.
Darba pētījuma objekta – Karjeras konsultants profesionālā skolā.
Darba pētījuma priekšmets – Profesionālās skolas konsultanta prasmes un kompetences.
Darba mēŗķis – Izstrādāt profesionālas pilnveides programmu karjeras konsultnta sagatavošaiani darbam profesionālā skolā. …

Atlants