Tirgus vide mainās arvien straujāk, un arī nepieciešamība saņemt aktuālu tirgus informāciju ir lielāka nekā jebkad agrāk.
Daži uzņēmumi ir izveidojuši mārketinga informācijas sistēmas, kas sniedz vadītajam pārliecinošus faktus par pircēja vēlmēm, sniegtajām priekšrocībām un uzvedību. Uzņēmumi, kuru rīcībā ir šāda veida informācija, var būt gandarīti par īpašām iespējām: viņi var efektīvāk izvēlēties savus tirgus, attīstīt savus piedāvājumus un īstenot savus mārketinga plānus.
Mārketinga informācijas sistēma ietver cilvēkus, aprīkojumu un procedūras, kas apkalpo, sašķiro, analīzē, novērtē un izplata nepieciešamu, laicīgu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas pieņem ar mārketingu saistītus lēmumus. Šo informāciju iegūst, izmantojot uzņēmuma iekšējos pierakstus, zināšanas par tirgu, tirgus pētījumus un mārketinga lēmumu atbalsta analīzi.