Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 1.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 2.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 3.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 4.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 5.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 6.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 7.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 8.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 9.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 10.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 11.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 12.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 13.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 14.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 15.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 16.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 17.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 18.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 19.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 20.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 21.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 22.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 23.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 24.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 25.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 26.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 27.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 28.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 29.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 30.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 31.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 32.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 33.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 34.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 35.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 36.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 37.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 38.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 39.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 40.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 41.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 42.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 43.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 44.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 45.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 46.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 47.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 48.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 49.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 50.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 51.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 52.
  • Diplomdarbs 'Nodokļu optimizācijas iespējas pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā', 53.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  LATVIJAS REPUBLIKAS NODOKĻU SISTĒMA UN NODOKĻU OPTIMIZĀCIJA    7
1.1.  Nodokļu politika    11
1.2.  Nodokļu optimizācija un tās principi    14
2.  PAKALPOJUMA SNIEDZĒJA SIA „SĀRUMI” NODOKĻI UN TO OPTIMIZĀCIJAS IESPĒJAS    17
2.1.  Uzņēmuma SIA „Sārumi” iepriekšējo gadu pārskata analīze    18
2.2.  SIA „Sārumi” nodokļi ietekmējošie uz saimniecisko darbību    25
  SECINĀJUMI    42
  PRIEKŠLIKUMI    44
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    45
  GRAFISKĀ DAĻA    49
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Latvijas Republikā atbilstoši likumam „Par nodokļiem un nodevām” pašlaik ir 15 nodokļi, kuru izmaiņas var būtiski stimulēt vai bremzēt katra uzņēmuma finansiālo stāvokli un pārskata gada rezultātus, kā arī uzņēmējdarbības attīstību valstī kopumā.
2. Nodokļa politika ir instruments, ar kuru var stimulēt vai bremzēt kādas nozares attīstību, ietekmēt attīstības tempus, vai noteiks īpašus nosacījumus konkrētai nodokļu maksātāju kategorijai.
3. Nodokļu optimizācija ir jebkura racionāli strādājošā uzņēmuma mērķis, lai samazināt vai vismaz plānot izmaksas, kas ir saistītas ar nodokļu maksājumiem.
4. SIA „Sārumi” darbojas Latvijas Republikas likumu robežās, kārtojot grāmatvedību saskaņā ar Latvijas Republikas likumu „Par grāmatvedību” un Ministru kabineta noteikumiem Nr.585 „Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju”.
5. Pakalpojuma sniedzējs SIA „ Sārumi” darbojas veiksmīgi, ir maksātspējīgs, un ir spējīgs segt savas saistības, to pierāda likviditātes rādītāji, maksātspējas koeficents, rentabilitāte.
6. SIA „Sārumi” saimnieciskās darbības laikā ir jāmaksā nodokļi saskaņā ar Latvijas Republikas nodokļu likumdošanu. Pakalpojuma sniedzējs veic piecu veida nodokļa maksājumus – uzņēmuma ienākuma nodoklis, nekustamo īpašuma nodoklis, iedzīvotāju ienākuma nodoklis, pievienotās vērtības nodoklis, valsts sociālās obligātās apdrošināšanas iemaksas.
7. Uzņēmuma galvenie ietekmējošie nodokļi lielo izmaksu dēļ ir darbaspēka nodokļi. Darbaspēka nodokļu maksājumi sastāda vairāk nekā pusi no visiem nodokļa maksājamiem ik gadu, tie ir valsts sociālās obligātās apdrošināšana iemaksas, iedzīvotāju ienākuma nodoklis, bet vismazāko daļu no maksājamajiem nodokļiem, sastāda nekustamo īpašuma nodoklis.
8. Pakalpojuma sniedzēja uzņēmumā pastāv dažāda nodokļa optimizācijas iespējas, kas spētu sniegt ekonomisko guvumu – uzņēmuma līgumu izmantošana, mikrouzņēmuma nodokļa statusa izmantošana, „reversā” PVN pielietošana, ilgtermiņa ieguldījumu.

Atlants