Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma produkta markas veidošana, lietošana un efektivitāte', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Produkta marka    3
2.  SIA “Cido pārtikas grupa” markas raksturojums    5
3.  SIA Cido pārtikas grupas markas mērķi    6
4.  Produkta iesaiņojums    6
5.  SIA Cido pārtikas grupas vīzija    7
6.  SIA Cido pārtikas grupas mērķi    7
7.  CIDO kvalitāte    8
8.  SIA Cido pārtikas grupas logistika    9
9.  CIDO un „Danish Brewery Group”    9
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt


Produkta marka ( brand ) ir viens no preces individuālā raksturojuma elementiem . Valstīs ar attīstītu tirgus ekonomiku šim faktoram piešķir ļoti lielu nozīmi.
Produkta marka ir produkta vārda ( nosaukums ) , zīmes ( simbola ) un tiesību aizsardzības kopa , kas apliecina produkta piederību uzņēmuma (pārdevēja ) produktiem un atšķir to no konkurentu produktiem .
Produkta vārds ir produkta īpašais nosaukums , kuram ir īpašvārda funkcija .
Produkta zīme ir produkta markas daļa , kas izteikta ar grafisku simbolu .
Tiesību aizsardzība ir produkta markas sastāvdaļa , kas pārdevējam dod īpašas tiesības izmantot produkta vārdu .
Tirgus veidošanās vēsturiskajā rītausmā vairākumam produktu nebija markas . Taču drīz pēc tādas radās vajadzība . Viduslaiku amatniekiem bija vajadzīga pazīšanās zīmes viņu ražotajām labās kvalitātes precēm , lai pasargātu sevi un pircējus no nepilnvērtīgiem , nekvalitatīviem atdarinājumiem .
Mūsdienās atpazīstamība , ir viens no svarīgākiem panākumu faktoriem , kas palīdz komercsabiedrībai izdzīvot tirgus stingras konkurences apstākļos . Savukārt viens no atpazīstamības paaugstināšanas paņēmieniem ir reklāma , tai skaitā arī ar uzņēmuma interneta mājas lapas izveides palīdzību .
Produkta markas saistas ar noteiktām asociācijām , piešķir precei vai pakalpojumam papildus nemateriālo vērtību un atšķir to no konkurentu piedāvājuma. Stiprs brands darbojas divās nozīmīgās dimensijās: piešķir organizācijai atpazīstamību un rada noteiktas asociācijas. Brands ir viens no izšķirošajiem līdzekļiem cīņā ar konkurentiem .…

Autora komentārsAtvērt
Atlants