Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Viesnīcu novērtējums', 1.
  • Konspekts 'Viesnīcu novērtējums', 2.
Darba fragmentsAizvērt

11) kā katrā viesnīcā cenšas uzturēt klientos lojalitāti
Hotel Bergs – dizaina viesnīca, sniegt profesionālus pakalpojumus, terase, skaņas izolācijas numuri, lux numuri. Radisson Blue Elizabete Hotel – programmas priekš korporatīviem viesim, paātrināta viesu reģistrācija, terase, laba virtuve. Tallink Hotel Riga – bieži ir atlaides (speciālie piedāvājumi), ir privilēģijas, wellness centrs, numuri cilvēkiem ar alerģiju, burvīga virtuve.
12) kādu vērtējumu viesi dod par servisu konkrētai viesnīcai(kur viesnīca par to uzzina)
Visaugstākais vērtējums ir Hotel Bergs viesnīcai –„9,1”, tad viesnīca Radisson Blue Elizabete Hotel – „9” un viesnīca Tallink Hotel Riga ar vērtējumu – „8,6”. Vērtējums viesnīcas aplūko rezervējumu nodaļā, piemēram, booking.com.

Autora komentārsAtvērt
Atlants