Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 12.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 13.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 14.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 15.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 16.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 17.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 18.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 19.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 20.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 21.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 22.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 23.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 24.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 25.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 26.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 27.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 28.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 29.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 30.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 31.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 32.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 33.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 34.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 35.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 36.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 37.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 38.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Mārketinga plānošana un plāna izveidošana    4
  Kāda veida mārketinga plāni uzņēmumam jāveido?    4
  Kam ir jābūt mārketinga plānā?    5
  Uzņēmums SIA„Mēbeles & Mēbeles”    12
  Uzņēmuma vispārīgais apraksts    12
  Situācijas analīze    13
  Mērķi un uzdevumi    15
  Mārketinga stratēģija    15
  Darbības plāns    16
  Kontrole    17
  Izmantotie literatūras avoti    18
Darba fragmentsAizvērt

Lai gūtu panākumus uzsākot ražot jaunu produkciju, paplašinot biznesu, uzsākot darboties jaunajā tirgū, svarīgi ir saplānot savas darbības. Plāns ir noteiktu secīgu darbību kopums, kas tiek veidots, lai gūtu ieskatu potenciālajā darbībā un lai gūtu panākumus, izpildot darbības pēc plāna. Tātad uzņēmumiem ir svarīgi saplānot savas mārketinga darbības, sastādot mārketinga plānu.
Mūsu darba mērķis ir gūt praktiskas zināšanas par mārketinga plāna sastādīšanu. Darba uzdevumi būs šādi:
1)atrast teorētisko informāciju par mārketinga plāna saturu;
2) izdomāt uzņēmumu, kuram izvēlēties darbības sfēru un ražojamo produkciju;
3)sastādīt mārketinga plānu uzņēmumam.
Darba tapšanai tiks izmantoti interneta resursi, kuros būs atrodama informācija par uzņēmumu darbību mēbeļu ražošanas sfērā. Kā arī teorijas meklējumiem izmantosim literatūras avotus latviešu valodā, pārsvarā mācību līdzekļus.
Uzņēmumam var būt ļoti labs stratēģisks un taktisks mārketings, bet, neraugoties uz to, tas var ciest neveiksmi administratīvajā mārketingā. Administratīvais mārketings nozīmē spēju sagatavot un ieviest dzīvē pārliecinošus mārketinga plānus. Visām stratēģijām un taktikām ir jābūt integrētām mārketinga plānā, ko var efektīvi ieviest ar mārketinga organizēšanu.
Veidojot mārketinga plānu, jāņem vērā, ka tas ir konkrētas rīcības plāns, lai sasniegtu maksimāli efektīvu produkta virzību tirgū, tāpēc jāparedz konkrētas darbības, kuru komplekss risinājums nodrošinās minētā mērķa sasniegšanu – cena, uzņēmuma atrašanās vieta, reklāma, tirdzniecības pārstāvji, dalība izstādēs, tirdzniecības akcijas, atlaižu politika u.c. mārketinga aktivitātes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants