Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Lielveikala "Stockmann" mārketinga komunikācija ar patērētājiem', 1.
  • Eseja 'Lielveikala "Stockmann" mārketinga komunikācija ar patērētājiem', 2.
  • Eseja 'Lielveikala "Stockmann" mārketinga komunikācija ar patērētājiem', 3.
  • Eseja 'Lielveikala "Stockmann" mārketinga komunikācija ar patērētājiem', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ikdienā ierasto produktu sortimentu lielveikalā Stockmann papildināja grāmatu apgāda Zvaigzne ABC grāmatu stendi, kuri bija izvietoti visos lielveikala stāvos, bet ar lielāko pircēju rindu izcēlās tieši grāmatu stends, kas atradās pirmajā stāvā. Tas skaidrojams ar to, ka pirmajā stāvā atradās visvairāk cilvēku un grāmatu stends atradās starp kosmētikas un pārtikas nodaļu, kas bija apmeklētākās visā lielveikalā.
Lai izveidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, nepieciešams pēc iespējas biežāk komunicēt ar patērētājiem, kā arī jāizstrādā pārdošanas veicināšanas pasākumi. Veiksmīga komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi sekmē uzņēmuma labklājību arī ekonomiskās krīzes laikā, jo radīsies ilgtermiņa sadarbība un atgriezeniskā saite ar patērētājiem, kura nodrošinās produkta noieta palielināšanos.
Pārdošanas veicināšanas pasākumi veicina apmeklētību un pārdošanas apjomu pieaugumu, maksimālo plānoto efektu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants