Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.08.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 1.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 2.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 3.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 4.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 5.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 6.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 7.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 8.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 9.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 10.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 11.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 12.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 13.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 14.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 15.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestādes "X" pieteikums  Latvijas Kvalitātes balvas izcīņ', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  VADĪBA / LĪDERĪBA    5
  POLITIKA UN STRATĒĢIJA    8
  DARBINIEKI    9
  PARTNERATTIECĪBAS UN RESURSI    11
  NOBEIGUMS    15
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    16
Darba fragmentsAizvērt

4d. Kā organizācija izvērtē jaunu tehnoloģiju nepieciešamību?
Iestādē ir visas nepieciešamās iekārtas un materiāltehniskie resursi licencētās izglītības programmas realizēšanai. Telpu iekārtojums atbilst izglītojamo skaitam, vecumam, izglītojamo augumam. Pedagogi un izglītojamie savā darbā var izmantot datorus, projektoru, skeneri, printerus, kopētāju, CD un DVD ierakstus no iestādes metodiskā kabineta.
Tā kā iestāde pāriet uz to, ka skolotāju dienasgrāmatas un apmeklējuma lapas tiek datorizētas, katrā grupiņā ir nepieciešams dators, vēlam arī printers, tos pakāpeniski iegādājas.
Veiksmīgi un moderni mācību procesu var realizēt ar interaktīvo tāfeļu (ekrānu) palīdzību, iestādē ir viens tāds ekrāns. Izvērtējot pedagogu vēlmes un ieinteresētību, iestādes plānos ir iegādāties vēl tāda veida interaktīvās tāfeles.
4e. Kā tiek plānota jaunu zināšanu iepludināšana organizācijā?
Pedagogiem, pamatojoties uz Ministru kabineta noteikumiem, 3 gadu laikā jābūt apmeklētiem 36 stundu kursiem 3 gadu laikā, iestāde kursu daudzumam seko līdzi VIIS-ā (Valsts izglītības informācijas sistēma). Lai taupītu laiku un finanses, vadība regulāri izstrādā programmas, ko licencē Izglītības pārvalde, līdz ar to, pedagogiem, kā arī tehniskajiem darbiniekiem tiek piedāvāti kursi turpat iestādē uz vietas.
Pedagogi regulāri apmeklē dažādus kursus, seminārus, apmaiņas braucienus, ko organizē Izglītības pārvalde.

Atlants