• Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījumu ietvaros

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 1.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 2.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 3.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ļoti reti kad notiek tā, ka mārketinga pētījumu datus vāc tas, kurš ir izstrādājis pētījuma dizainu. Pētniekiem ir divas iespējas, kā iegūt sev interesējošos datus. Tie var izveidot savus uzņēmumus vai sadarboties ar datu vākšanas aģentūrām. Jebkurā gadījumā datu vākšanas process paredz noteikta nozares darbinieku iesaistīšanos. Darbinieki, kas vāc datus, galvenokārt nav informēti vai zinoši par pētāmā objekta vēsturi vai arī viņiem ir salīdzinoši neliels treniņš pētījumos. Pastāv plašas iespējas kā pārkāpt ētiskos standartus, tāpēc daudzi advokāti cīnās par to, lai šie stanarti netiktu pārkāpti.
Viss nozares darbs iekļauj sevī to cilvēku izvēli, trenēšanu un pārraudzīšanu, kuri nodarbojas ar datu vākšanu.
Datu vākšanas process sastāv no sekojošiem posmiem
Nozares darbinieku izvēle = = > nozares darbinieku trenēšana = = > nozares darbinieku pārraudzīšana = = > nozares darbinieku apstiprināšana = = > nozares darbinieku novērtēšana.…

Atlants