Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 1.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 2.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 3.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 4.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 5.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 6.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 7.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 8.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 9.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 10.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 11.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 12.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 13.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 14.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 15.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 16.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 17.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 18.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 19.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 20.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 21.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 22.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 23.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 24.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 25.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 26.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 27.
  • Referāts 'Pircēju rīcības īpatnības dažādos tirgos', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    3
  Pircēju rīcības teorētiskie aspekti dažādos tirgos    4
1.1.  Pircēju rīcība patēriņa tirgos    4
  Pircēju rīcība biznesa tirgū    9
2.  Pētniecības darba norises apraksts    11
3.  Pētīšanas darba rezultāti    13
3.1.  Patēriņa tirgus anketēšanas rezultāti    13
3.2.  Biznesa tirgus anketēšanas rezultāti    20
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikums    29
Darba fragmentsAizvērt

Kā arī piederība pie noteikta slāņa iespaido rīcību tirgū, kad priekšroka tiek dota noteiktiem produktiem, izklaides veidiem, veikala tipiem. Liela ietekme ir kontaktiem ar apkārtējo vidi - draugiem, kaimiņiem, kas veido neformālās sociālas grupas. Turpretī patstāvīgās sociālas grupas ir arodbiedrības, reliģiskās draudzes u.c. Cilvēki apvienojās partijās, kustībās, dažādās savienībās, kur vairāk vai mazāk nostiprinās kolektīvā saite, kas tādā veidā arī ietekmē pircēja rīcību. Liela loma pircēja rīcībā ir ģimenes lomai. Tā piemēram tika noskaidrotas rīcības īpatnības atkarībā no cilvēka ģimenes stāvokļa. Visi augstāk nosauktie cikli kopā veido statusu sabiedrībā, kas arī nosaka pircēja rīcību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants