Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikācijas prasmju veicināšana 4 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas prasmju veicināšana 4 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas prasmju veicināšana 4 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas prasmju veicināšana 4 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā', 4.
  • Referāts 'Komunikācijas prasmju veicināšana 4 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā', 5.
  • Referāts 'Komunikācijas prasmju veicināšana 4 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā', 6.
  • Referāts 'Komunikācijas prasmju veicināšana 4 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā', 7.
  • Referāts 'Komunikācijas prasmju veicināšana 4 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā', 8.
  • Referāts 'Komunikācijas prasmju veicināšana 4 - 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc lasītā varu secināt, ka komunikācija ir ļoti cieši saistīta ar runu un valodu. Tieši pirmsskolas periodā, vecumā no 3-5 gadiem skolotājam ir jācenšas attīstīt bērniem ne tikai prasmi vienkārši sazināties vienam ar otru, bet arī sekmēt dialogrunu. Kamēr bērns aug un attīstās, dialogrunas un komunikācijas attīstība tiek sekmēta strukturētajās rotaļās. Ar jautājumu palīdzību bērns vēlas kaut ko uzzināt, dziļāk izzināt kādu parādību, atgādināt par sevi, rast kontaktu, pārliecināties par savu domu pareizību. Tātad arī bērna jautājumi un atbildes tieši un netieši sekmē viņa komunikatīvo kompetenci – runas apguvi, dialoģiskās prasmes, attieksmi pret līdzcilvēkiem, pasaules skatījumu. Bērna runas un komunikatīvā kompetence tieši un netieši tiek apgūta dažādos sociālos institūtos, tāpēc īpašu nozīmi jāpievērš bērna komunikācijai ģimenē un PII. Bērna komunikatīvās kompetences attīstības kavējošie šķēršļi PII, galvenokārt, ir nodarbībās izmantotās metodes un paņēmieni, kas nemotivē bērnus un nav piemēroti.

Atlants