Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Starptautiska zīmola "NIKE" komunikācijas analīze no patērētāja redzesloka', 1.
  • Eseja 'Starptautiska zīmola "NIKE" komunikācijas analīze no patērētāja redzesloka', 2.
  • Eseja 'Starptautiska zīmola "NIKE" komunikācijas analīze no patērētāja redzesloka', 3.
  • Eseja 'Starptautiska zīmola "NIKE" komunikācijas analīze no patērētāja redzesloka', 4.
  • Eseja 'Starptautiska zīmola "NIKE" komunikācijas analīze no patērētāja redzesloka', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās gandrīz ikvienam ir pazīstams Nike zīmols, ja ne pēc nosaukuma tad noteikti pēc
tā logo vai pēc tā, ka gandrīz katram otrajam garāmgājējam kājās ir Nike zīmola apavi. Nike ir pasaulē
vadošākais apģērbu, apavu, sporta aprīkojuma un aksesuāru dizainers, tirgotājs un izplatītājs.
1
Neskatoties uz to, ka Nike nepārtraukti veido komunikāciju ar savu mērķauditoriju dažādos sociālajos
tīklos, seko līdzi jaunākajām tendencēm, parāda, par ko un kādām vērtībām zīmols iestājas, kādi ir tā
īstermiņa un ilgtermiņa mērķi, raugoties gan uz zīmola attīstību, gan ilgtspēju, vēl joprojām pastāv
salīdzinoši daudz un dažādi pieņēmumi un stereotipi par Nike. Darba autore savā darbā ir iekļāvusi 3
populārākos stereotipus par Nike zīmolu, ko minējuši ir draugi, radi un paziņas un balstoties uz zīmola
komunikāciju sociālajos tīklos analizējusi to patiesumu.
Pirmais stereotips – Nike kā sava zīmola vēstnešus jeb atpazīstamības nesējus izvēlas
galvenokārt pasaulē pazīstamus sportistus, liekot “parastajiem” cilvēkiem noprast, ka zīmola
reklamētie produkti ir domāti tikai profesionāliem sportistiem.…

Atlants