Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Pienākuma apziņas veidošana pirmsskolniekam', 1.
  • Eseja 'Pienākuma apziņas veidošana pirmsskolniekam', 2.
  • Eseja 'Pienākuma apziņas veidošana pirmsskolniekam', 3.
  • Eseja 'Pienākuma apziņas veidošana pirmsskolniekam', 4.
  • Eseja 'Pienākuma apziņas veidošana pirmsskolniekam', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Izglītība ir galvenais socializācijas veids, t.i., cilvēka iekļaušanās veids sabiedrības dzīvē.(..)
Mūsdienās runāt par pirmsskolas izglītību ir nozīmīgi, jo pirmsskolas vecumā veidojas personības kodols, kas ietekmē cilvēka turpmāko dzīvi. (2, 13)
Pirmsskolas izglītības programma pirmsskolas izglītības iestādēm ir mēģinājums pārveidot pedagoģisko darbu no ierastās zināšanas uz attīstības veicināšanu. Tā virza bērnu attīstību uz veiksmīgu skolas gaitu sākumu. (1, 3)
Realizējot programmu, galvenais līdzeklis ir rotaļa – didaktiskā, kustību, tautas utt. Rotaļa aplūkojama no dažādiem aspektiem – gan kā bērna darbība, gan kā organizēta darbība. Galvenais ir rotaļu saglabāt kā bērnības neatņemamu sastāvdaļu kā pamatu bērna personības un izziņas sfēras attīstības veicināšanai. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants