Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 1.
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 2.
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 3.
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 4.
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 5.
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 6.
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 7.
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 8.
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 9.
  • Referāts 'Diskusijas metode mācību procesā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Diskusiju metode    4
  Diskusijām ir vairākas priekšrocības    4
  Diskusijas metodes īstenošana var tikt apgrūtināta, ja    5
  Par labu diskusiju var atzīt tādu    5
  Daži autori uzsver, kas nav diskusija    5
  Lai diskusija sasniegtu mērķi, tai jāatbilst šādiem principiem    6
  Diskusijas galvenie uzdevumi ir četri    7
  No šiem uzdevumiem izriet diskusijas kā mācību metodes priekšrocības    7
  Secinājumi    9
  Literatūras saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Savu darbu es izvēlējos rakstīt par diskusiju metodi mācību procesā, jo ar šo metodi man pašam praktiski nācās tikai saskarties augstskolā. Līdz tam bija tikai lekcijas, kurās skolotājs nolasīja vai izstāstīja stundas tēmu, uzdeva jautājumus un sagaidīja konkrētas atbildes. Augstskolā ar diskusiju metodi man praktiski nācās kā mācību metodi saskarties pirmo reizi. Šo metodi izmantot Latvijā sāka pavisam nesen un līdz ar to tā ir visai jauna metode. Šīs metodes būtība, manuprāt, ir ļoti veiksmīga un caur šo metodi var realizēt ļoti daudz dažādu uzdevumu tieši mācību procesā. Es nedaudz vairāk iedziļināšos kas ir un kas nav diskusija, kādi ir tās plusi un mīnusi, ko tā sniedz, kādi ir diskusijas uzdevumi
Rakstot darbu izmantošu trīs literatūras avotus: N.L.Geidžs, D.C.Berliners ‘’Pedagoģiskā psiholoģija’’, A.Baldiņš, A.Raževa ‘’Skolas un ģimenes sadarbība’’ un I.M.Lubana ‘’Mācoties darot’’.
Lekcijas metodes (vai skolotāja runai, skolotāja dominētās mācības utt.) kritika jau sen likusi pedagogiem domāt par mazu grupu mācīšanas iespējam un priekšrocībām. Tā ir pieeja, kurā audzēknim ir iespēja runāt ar otru un uzklausīt atbildi. Arī pārējie var ielaistīties diskusijā. Skolotājs parasti pārlūko visu komplekso mijiedarbību, vajadzības gadījumos darbodamies kā vadītājs, padomdevējs, iniciators, apkopotājs un strīdu šķīrējs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants