Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 1.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 2.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 3.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 4.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 5.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 6.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 7.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 8.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 9.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 10.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 11.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 12.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 13.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 14.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 15.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 16.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 17.
  • Prezentācija 'Informācijas apguves kavēšana, tās veidi', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Kinētiskās uztveres tips
Domājot kinestētiski cilvēki iegūst informāciju no savām sajūtām (ožu, garšu, tausti). Viņi izvēlas “sajust” kaut ko, nevis dzirdēt par to vai skatīt to. Saņemot informāciju par projekta laika grafiku, viņi labprātāk orientējas uz laika “izjūtu”, nevis pieņem lēmumu, balstoties uz informāciju, kas norādīta projekta plānā. Žesti nereti kalpo viņiem
kā neatņemama runas sastāvdaļa.
Svarīgi, lai redzētais būtu kustībā,
lai tas atrastos dinamikā.

Domāšanas mehānisma noteikšana
Lietderīgi atšķirt cilvēku pēc domāšanas un prast pēc uzvedības noteikt viņu domāšanas mehānismus. Galvenais ir ievērot, kā cilvēks šobrīd domā. Šī mērķa sasniegšanai ir daudz signālu, kurus var saņemt un uztvert no cilvēka runas, acu kustībām, elpošanas veida, žestu un balss īpatnību signāliem.

Vienmēr atcerieties, ka nav pareizu vai nepareizu informācijas uztveres veidu. Katram ir citādākas informācijas apguves metodes, tāpēc svarīgi ir atrast un pielietot sev tuvāko.

Atlants