Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 1.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 2.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 3.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 4.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 5.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 6.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 7.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 8.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 9.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 10.
  • Referāts 'Klientu piesaiste uzņēmumā "X"', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Klientu piesaiste    5
1.1.  Klientu anketēšanas rezultāti uzņēmumā „X”    5
1.2.  Filiāles menedžera eksperta intervijas uzņēmumā „X” analīze    8
  Secinājumi    10
  Pielikums    11
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomika ir zinātne, par to kā apmierināt neierobežotās cilvēka vēlmes ar ierobežotiem resursiem. Laiks rit uz priekšu un ir radušās iespējas kā minimāli apmierināt cilvēka vēlmes un sapņus. Finansiālie līdzekļi ir katram cilvēkam ierobežotā daudzumā, taču sapņi un vēlmes vienmēr ir vairāk. Apzinoties šo sakarību, ir iespēja iegūt papildus finansiālos līdzekļus no finansiālajiem uzņēmumiem, kas, galvenokārt, ir bankas.
Latvijā šādas iespējas piedāvā ap 25 bankām. Lai bankas veiksmīgi spētu attīstīties kā uzņēmumi un gūt peļņu, kas ir uzņēmuma pamata mērķis, ir nepieciešams veikt darbības, kas piesaista klientus. Laba reputācija, uzticamība un sadarbība ir pamata vērtības, kas piesaista klientu un viņa līdzekļus uzticēt bankai. Lai šī sadarbība būtu ilgtspējīga un ar izaugsmi, bankas darbiniekiem ir jābūt profesionāliem speciālistiem gan banku lietu ziņā, gan saskarsmē ar cilvēkiem. Šīs visas ir vērtības, kas nodrošina veiksmīgu klientu piesaisti uzņēmumos.
Lai uzzinātu vai šīs pamata vērtības tiek realizētas arī praksē, ne tikai teorijā, tika veikts pētījums uzņēmumā „X”, lai noskaidrotu klientu domas par piesaisti šajā uzņēmumā un paša uzņēmuma darbinieku veiksmes formulu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants