Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 1.
  • Eseja 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 2.
  • Eseja 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 3.
  • Eseja 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 4.
  • Eseja 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 5.
  • Eseja 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, demokrātiska audzināšana skolā ir nepieciešama, lai veidotos kopēja, vienota sistēma gan sabiedrībā, gan ģimenē, gan skolā, jo mēs esam demokrātiskas sabiedrības locekļi. Šajā ziņā varu piekrist viedoklim: „jo bērncentrētākas ir mācības, jo labāki ir bērna rezultāti gan sociālajā, gan akadēmiskajā jomā,” (Izglītība un demokrātijas kultūra: bērnības pieredze ,1998, 24) tas viennozīmīgi akcentē arī pedagogu darbu- bērnos izraisīt interesi, par jaunajām zināšanām, lai arī pēc to apgūšanas, bērniem būtu vēlme tās pielietot un uzzināt par tām vairāk. Novērojot savā darba pieredzē varu teikt, ka tik tiešām bērniem nevis pasniedzot noteiktus standartus, bet iesaistot bērnus izziņas procesā viņi labāk atceras iemācīto - latviešu tautas dejā bērni mācoties polkas soli, to saprata tikai tad, kad paši bija vairākās reizes to pamēģinājuši un kad katrs pats savā attīstības ceļā bija nonācis pie soļa pareizas izpildes. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants