Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 1.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 2.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 3.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 4.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 5.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 6.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 7.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 8.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 9.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 10.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 11.
  • Prezentācija 'Personāla mācības', 12.
Darba fragmentsAizvērt

1. Mācību vajadzību rašanās iemesli
vides pārmaiņu dēļ
personāla maiņas gadījumā
iekšēja personāla kustība, rotācija un karjeras attīstība
gadījumos, kad darbinieka reālais kompetences līmenis nesaskan ar vēlamo
motivācijas paaugstināšanai
darbiniekiem ar nākotnes potenciālu
2. Mācību vajadzību noskaidrošana un noteikšana
Mācību vajadzībām var būt trīs līmeņi.
1. Uzņēmuma – mācību vajadzības uzņēmuma darbības nodrošināšanai.
2. Amata – mācību vajadzības amata pienākumu pildītājiem.
3.Individuālais – mācību vajadzības atsevišķiem darbiniekiem ar nepietiekamu speciālo zināšanu un prasmju līmeni vai arī mācību vajadzības personāla maiņas gadījumā.
Visaptverošu mācību vajadzību analīzes modelī var izdalīt trīs mācību vajadzību mērķus:
mācības, kas ir svarīgas darbam,
mācības, kas nepieciešamas attīstībai,
mācības, kas izmantojamas atalgošanai un motivēšanai.

Mācību galvenais mērķis ir darbiniekam piemītošo kompetenču līmeni pēc iespējas vairāk tuvināt amata kompetenču līmenim.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants