Vērtējums:
Publicēts: 27.09.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 1.
  • Eseja 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 2.
  • Eseja 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 3.
  • Eseja 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 4.
  • Eseja 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Motīvi ir iemesli kādēļ cilvēks veic kādu noteiktu izvēli, visiem cilvēku ikdienas lēmumiem ir motīvi, tie var būt emocionāli vai racionāli, pozitīvi vai negatīvi, īstermiņa vai ilgtemiņa, tāpat arī iepērkoties šie motīvi spēlē lielu lomu, jo pirkumi arī netiek veikti bez iemesla, bieži vien pat pircējiem nepiedomājot, kādas iekšējas sajūtas, velmes, instinkts, domas vai emocijas ir mudinājušas viņus veikt kādu izvēli. Bet katrai cilvēka izvēle tiek ietekmēta kaut kādā veidā ar vairākiem faktoriem. Patērētāja izvēles pieņemšanas process parasti sastāv no vairākiem sarežģītiem soļiem, bet dažreiz lēmumi tiek pieņemti īsā laikā un ar mazām pārdomām. Pirkuma motīvi tiek iedalīti divos veidos- emocionālie un racionālie.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants