Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 21.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 22.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    3
1.1.  Idejas izcelsme (aktualitāte, oriģinalitāte, inovācija)    3
1.2.  Misija un darbības mērķis    3
1.3.  Uzņēmuma juridiskais statuss un darbības uzsākšanas finanšu avoti    3
2.  Pakalpojumu raksturojums (apraksts, atšķirīgās īpašības, kvalitāte, atbilstība standartiem, iesaiņojums u.tml.)    4
3.  Tirgus analīze    4
3.1.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana    4
3.2.  Konkurentu raksturojums    6
3.3.  Pakalpojuma salīdzinājums ar līdzīgiem konkurentu pakalpojumiem    6
4.  Mārketinga plāns    6
4.1.  Cenu politika (cenu veidošana)    6
4.2.  Produkta virzīšana tirgū (reklāma, pārdošanas veicināšanas metodes, publicitāte)    7
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    8
5.1.  Telpas un iekārtas    8
5.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process, t.sk. aktivitāšu laika plānojums    8.
5.3.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    8
6.  Finanšu informācija    11
6.1.  Ieņēmumu un izdevumu prognoze (2 darbības gadiem)    11
6.2.  Finanšu rezultātu prognožu apraksts    9
  Secinajumi    10
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    11
  Pielikumi/ marketinga aptaujas    12
Darba fragmentsAizvērt

Sākotnējais naudas atlikums ir kredīts + pašu līdzekli (700 +2 400= € 3 100)Tira pelna/ zaudējumi otrajā ½ sastāda € -1860.24, tomēr zaudējumi izlīdzinās pa periodiem un beigu naudas atlikums sastāda € 334.98, kas ir labs radītājs. Darba ir 12 tabulas un apjoms ir 11 lapaspuses.

Pirmajos uzņēmuma darbības mēnešos finanšu rezultātu prognozes: Pirmajos mēnešos jārēķinās ar banku aizdevumiem, īres izmaksām un citiem izdevumiem. Ir jāpieļauj iespēja, ka ne visos mēnešos būs vienāds pakalpojumu pieprasījumu daudzums, kā arī ieņēmumi.
Uzņēmuma lielākai izaugsmei nepieciešami vairāki mēneši, kas veidos ienākumu uzkrājumu.

Secinājumi
Uzņēmums tiek veidots mūsdienīgs, ar skatu nākotnē, gūstot izaugsmi un iedvesmojoties no augstāk citam valstīm ar līdzīgu precu/ pakalpojumu piedāvāšanu. Domāju plāns diezgan reālistisks, kaut gan reālajā dzīvē ienākumi varētu būt mazāki, bet izdevumi lielāki. Tātad plāns ir nedaudz optimistisks. Darbinieki uzņēmumā ir apmācīti profesionāļi, kas turpina pilnveidoties, atjaunot un papildināt esošās zināšanas, lai atbilstu mūsdienu klientu augstajām prasībām un elastīgi reaģētu uz tirgus izmainām un klientu prasībām.

Cenas atbilst pakalpojumu kvalitātei un izmaksām, lai arī cenas ir salīdzinoši augstas cenrādī, tās ne vienmēr atbilst norādītajām, jo tiek rīkotas regulāras akcijas un piedāvāti pēdējā brīža piedāvājumi. Uzņēmumam ir iespēja augt, galvenais ir reklāmas nodrošinājums, cilvēku skaita pieplūdums un ticība sev, ka būs panākumi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants