Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 23.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 24.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 25.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 26.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 27.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 28.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 29.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 30.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 31.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Vadītās stundas   
  Skolotāju vērtējums   
  Vērotās stundas   
  Klases audzinātāja darba izvērtējums   
Darba fragmentsAizvērt

Datums
Klase
Stunda
Temats
Stundas mērķis
Stundas uzdevums
Stundas gaita (plāns )
16.10
4.d
Lasīšana.
Pasakas.
Nostiprināt prasmi lasīt, veidot stāstījuma teikumus.
1.Klausīšanās iemaņu nostiprināšana.
2.Lasīt prasmes attīstīšana.
3.Veidot prasmi izteikties, dialogs.
Ievads. Pasakas „Gāganu kari” lasīšana ķēdītē. Pēc pasakas nolasīšanas parrunājam kā rīkojās vīrs, sieva, vai arī jūs, skolēni tā darītu.
Galvenā daļa. Pa vienam, pa gabaliņam kāds bērns atstāsta mājās lasītu pasaku par bārenīti un viņas pamāti. Skolēni labo kādu skolēnu, kas nav izstāstījis būtisku detaļu. Veidojam uz tāfeles galvenos tēlus šajā pasakā un analizējam, kādas īpašības, kuram piemīt. Mēģinam saskatīt labo pameitā, pamātē. Kurš no varoņiem katrs vēlētos būt, un pamatojam, kādēļ.
Nobeigums. Analizējam, kas abās pasakās ir kopīgs, kas atšķirīgs.
Manuprāt veiksmīgi izdevās radīt problēmsituāciju, noskaidrojot, analizējot kopā ar skolēniem pasakas tēlu īpašības. Tā skolēniem radot redzes atmiņas tēlus par šo pasaku, rodot priekšstatu, kurš tēls ir labais, kurš sliktais pasakā. Noskaidrojām, kurš mēs būtu, un kādēļ.
Datums
Klase
Stunda
Temats
Stundas mērķis
Stundas uzdevums
Stundas gaita (plāns )
16.10
4.d
Latviešu valoda
Frazeoloģismi
Apgūt frazeoloģismus, prast tos skaidrot.
1.Prast izskaidrot frazeoloģismus.
2.Veidot stāstījuma, nolieguma, izsaukuma teikumus iesaistot frazeoloģismus.
Ievads. Skolotāja izskaidro, kas ir frazeoloģismi.
Galvenā daļa. Skolēni lasa frazeoloģismus un mēģina skaidrot. Tur jau pat akmenim jāsmejas. Kaut ko nevietā pateikt. Skolotāja mudina skolēnus veidot dažādus teikumus, iesaistot frazeoloģismus. Stundas laikā izrunā vairākus frazeoloģismus, veido ar tiem izsaukuma, stāstījuma teikumus. Kā akmens no sirds novēlās, kad uzzināju kontroldarba atzīmi!
Nobeigums. Ja skolēni kļūdās izskaidrojot frazeoloģismus, skolotāja sniedz pareizo skaidrojumu.
Skolēni veiksmīgi izprata tēmu, veidoja brīnišķīgus teikumus, iesaistot dažādas aktuālas sadzīves situācijas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants