Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 1.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 2.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 3.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 4.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 5.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 6.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 7.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 8.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 9.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 10.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 11.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 12.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 13.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 14.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 15.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 16.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 17.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 18.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 19.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 20.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 21.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 22.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 23.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 24.
  • Referāts 'Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Ievads    3
Organizācijas apraksts    4
2.1  Ieskats vēsturē    5
2.2  Mobil Oil Pārstāvniecība Latvijā    5
2.3  Kompānijas struktūra    6
Teorija par preces virzīšanas iespējām    7
3.1  Reklāma    7
3.2  Preču realizācijas stimulēšana    14
3.3  Saskarsme ar sabiedrību    14
3.4  Mārketinga komunikācijas sistēmas plānošana un veidošana    15
3.5  Izmaksu plānošana produktu virzīšanai tirgū    15
3.6  Kompleksa produktu virzīšanas tirgū plānošana un vadīšana    16
3.7  Kompleksa preču virzīšanai tirgū saturs un formas no sadales kanālu vadīšanas stratēģijas    17
Mobil produkta mārketinga aktivitāšu apraksts    18
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Ir zināms, ka galīgais mārketinga komunikācijas mērķis ir produkta pārdošana tirgū. Savā darbā darba autors pieskarsies un izanalizēs MOBIL produkta virzīšanu tirgū. Lai šo jēdzienu labāk izprastu un uztvertu pareizu taktiku, kā virzīt produktu tirgū, darba autors aprakstīs metodes tā virzīšanai tirgū.
Detalizētāk izklāstot, kas ir mārketinga komunikācijas sistēma, kāpēc ir jāveic pētījumi, ko mums dod iegūtā informācija, ko sevī ietver pētījumi par preci un pakalpojumu, komunikācija, konkurence, tirgus nozare.
Tēmas aktualitāte – par MOBIL produkta virzīšanas politiku Latvijas tirgū nav publikācijas.
Darba mērķis - balstoties uz teorētiskām atziņām par preces virzīšanu un konkrētā uzņēmuma politikas izpēti, noskaidrot preces virzīšanas stiprās un vājās puses un izstrādāt priekšlikumus minētā procesa pilnveidošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants