Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 50 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 1.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 2.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 3.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 4.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 5.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 6.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 7.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 8.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 9.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 10.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 11.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 12.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 13.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 14.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 15.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 16.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 17.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 18.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 19.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 20.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 21.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 22.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 23.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 24.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 25.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 26.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 27.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 28.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 29.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 30.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 31.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 32.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 33.
  • Referāts 'Izglītības reforma Latvijā', 34.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
„Briti savos kritiskās domāšanas traktātos kristalizē trešās pasaules mijiedarbību ar viņu kultūru funkcionālajā audzināšanā sekmējot demokrātisko un plurālistisko sabiedrību uz „neatrisinātās pedagoģijas normu problēmu”(Ruhloft, 1980). Pedagoģiskajā darbā studentiem ir svarīgi apzināties pasaules kultūras telpu, lai izvairītos no destruktīvās ietekmes uz kristiešu kultūras sabiedrību.
Jāpatur prātā mūsdienu aktualitātes, dialektiskais process starp pieredzi un pārdomām, un jāstabilizē klasisko vērtību izpratni jauniešu audzināšanu. Modernās mēdiju komunikāciju zinātnes un tehnoloģijas mūsdienu pedagoģijā reproducē arhioloģiski cilvēka patību, bet ierobežo tā rīcības spējas, kas izraisa „neapzināto karu” pasaulē un ciešanas jaunajai paaudzei. Ir svarīgi apjaust indivīda neaizskaramību pedagoģiskajā darbā un motivēt jauniešus apzināties viņu unikālo sūtību savā radošajā darbībā.
Izglītība sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai īstenojas trīs virzienos: vide, ekonomika,
sabiedrība. Katrā no šiem virzieniem var izcelt būtiskās zināšanas, prasmes un
vērtības, kas iekļaujamas izglītības programmās.Latvijā skolotāji profesionālo kompetenci pilnveido gan pašizglītības un tālākizglītības procesā, gan piedaloties dažādos projektos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants