Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 1.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 2.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 3.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 4.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 5.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 6.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 7.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 8.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 9.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 10.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 11.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 12.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 13.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 14.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 15.
  • Prezentācija 'Konkurence Siguldas ēdināšanas uzņēmumu sektorā', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Siguldā ir šādas sabiedrisko ēdināšanas iestāžu iedalījums: kafejnīcas, restorāni, krogi, bistro. Kopumā ir 23 ēdināšanas iestādes – 7 restorāni, 4krogi, 7kafejnīcas, 4 bistro un 2 picērijas.
Viss lielāko daļu starp ēdināšanas uzņēmumiem aizņem restorāni un kafejnīcas.
Siguldas ēdināšanas uzņēmuma kvalitāte ir apmierinošā līmenī.
„Čili pica” uzņēmums ir izstrādājis klienta aptaujas anketas, tas ļauj izvērtēt apmeklētāju apmierinātību
Svarīga ir cena un tās politika. Daudzi Siguldas ēdināšanas uzņēmumi piedāvā biznesa pusdienas, kur var nobaudīt divus vai trīs ēdienus par zemu cenu. Rīko dažādas akcijas un speciālus piedāvājumus.

Lai apmierinātu un piesaistītu klientus sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem ir jāpiestrādā pie klientu apkalpošanas un jāuzlabo personā kompetence.
Lai restorānus apmeklētu ģimenes ar bērniem derētu padomāt par uzņēmumu interjera attīstīšanu, un bērniem domātiem rotaļu stūrīšiem.
Ēdienkartes vajadzētu būt vairākās valodās (latviešu, angļu, vācu), lai tūristi, kas nezin latviešu valodu, arī varētu izlasīt un saprast restorāna ēdienkartes piedāvājumu.
Nepieciešams palielināt personāla skaitu, jo no tā ir ļoti atkarīgs apkalpošanas serviss.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants