• Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstību

     Novērtēts!

    Diplomdarbs55 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 1.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 2.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 3.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 4.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 5.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 6.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 7.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 8.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 9.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 10.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 11.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 12.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 13.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 14.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 15.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 16.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 17.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 18.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 19.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 20.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 21.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 22.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 23.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 24.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 25.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 26.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 27.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 28.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 29.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 30.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 31.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 32.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 33.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 34.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 35.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 36.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 37.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 38.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 39.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 40.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 41.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 42.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 43.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 44.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 45.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 46.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 47.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 48.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 49.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 50.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 51.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 52.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 53.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 54.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 55.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 56.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 57.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 58.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 59.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 60.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 61.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 62.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 63.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 64.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 65.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 66.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 67.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 68.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 69.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 70.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 71.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 72.
  • Diplomdarbs 'Bērncentrētas grupas veidošana un tās ietekme uz 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstīb', 73.
Darba fragmentsAizvērt

Soli pa solim ir izglītības pārmaiņu programma, kura virzīta uz bērncentrētu mācību metožu ieviešanu. Programmas pamatmērķis ir ieaudzināt demokrātijas idejas bērnos un ieviest demokrātijas principus ģimenes audzināšanā. Programma balstās uz trīs atzītu psihologu – Ž. Piažē, Ļ. Vigotska un Ē. Eriksona – atziņām.
Programma mani ieinteresēja tieši ar netradicionālo pieeju darba organizācijā un vērtējumā. Īpaši progresīva un perspektīva man liekas bērnu radošo spēju attīstīšana, vecuma īpatnību ievērošana un pēctecība.
Diplomdarba prakstiskā nozīme ir tā, ka, teorētiski noskaidrojot un prakstiski iepazīstot programmas Soli pa solim metodiku un iespējas to ievest pirmsskolas iestādēs.
Pētījuma objekts - pedagoģiskais process pirmsskolas izglītības iestādē “Bērziņš”.
Pētījuma priekšmets - bērnu attīstība bērncentrētā grupā pirmsskolas izglītības iestādē.
Pētījuma mērķis - izzināt pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības, darbojoties Soli pa solim grupā.
Hipotēze - bērna attīstības un audzināšanas process norit sekmīgāk, ja radīta labvēlīga vide bērna aktīvai darbībai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants