Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Intervija kā informācijas vākšanas metode', 1.
  • Konspekts 'Intervija kā informācijas vākšanas metode', 2.
  • Konspekts 'Intervija kā informācijas vākšanas metode', 3.
  • Konspekts 'Intervija kā informācijas vākšanas metode', 4.
  • Konspekts 'Intervija kā informācijas vākšanas metode', 5.
  • Konspekts 'Intervija kā informācijas vākšanas metode', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Savā darbā esmu izvēlējies atspoguļot interviju kā informācijas vākšanas metodi žurnālistikā. Šajā gadījumā mana intervija ar divām medicīnas studentēm – Zani un Līgu – ir mērķtiecīga saruna, kuras rezultātā tiek radīts publicēšanai masu medijos paredzēts materiāls. Šī materiāla pamatā nav intervējamo personu tiešā runa, bet tā tiek izmantota vietās, kur ar tiešās runas palīdzību iespējams padarīt rakstu lasītājam saistošāku, kā arī uzsvērt vai paspilgtināt intervējamās personas teikto.
Konkrētās intervijas mērķis bija noskaidrot, ar ko studiju gaitā nākas saskarties Rīgas Stradiņa universitātes medicīnas studentiem. Rezultātā ir tapis raksts, kuru varētu publicēt, piemēram, kādā jauniešiem paredzētā izdevumā vai laikrakstā, kas vēsta par izglītības iespējām Latvijā.
Mācoties medicīnu, vajadzīgas lielas darbaspējas
Vairāki apkopotie pētījumi liecina, ka pēdējos gados vidusskolu absolvējušajiem jauniešiem augusi interese par inženierzinātnēm, transporta nozari, kā arī arhitektūru un būvniecību. Šajā ziņā neatpaliek arī medicīna, ko valstī iespējams apgūt divās augstskolās – Latvijas Universitātē (LU) un Rīgas Stradiņa universitātē (RSU). Jauniešu Avīze* tikās ar divām RSU Medicīnas fakultātes studentēm, kurām ir atšķirīgi viedokļi, lai tieši no viņu skatupunkta pēc iespējas objektīvāk noskaidrotu, ar kādām problēmām un kādām priekšrocībām nākas saskarties RSU studentam, apgūstot mediķa zinības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants