Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāmas analīze vasarā', 1.
  • Eseja 'Reklāmas analīze vasarā', 2.
  • Eseja 'Reklāmas analīze vasarā', 3.
  • Eseja 'Reklāmas analīze vasarā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Nākotnē
Bite attīstās arī reklāmas jomā, iespējams, tuvākajā laikā tiks izveidota akcija, „Bite samaksās līgumsodu”, lai klients no cita operatora pāriet tieši pie viņu pašu sniegtajiem pakalpojumiem. Kopumā, vasarā redzētu Bites reklāmu par tarifu plāniem vērtēju kā veiksmīgu pieeju, tieši tādēļ, ka tā ir atšķirīga un paskatoties uz reklāmu, jau no tāluma, mēs asociējam tās izskatu ar Bites zīmolu, tātad mērķis ir panākts, reklāma ir pamanāma. Vai cilvēks pāries pie Bites, tas ir atkarīgs no tā vai reklāmas kampaņa ir lieliski izstrādāta, un no tā, vai šim cilvēkam nav līgumsaistības ar citu operatoru. Vēl kā ierosinājums, no manas puses būtu vides akcijas, pasākumi Bites virzīšanai sabiedrībā, atbalsts kā arī pašreklāma lielākos pasākumos, piemēram „Baltajās naktīs”, koncertos „Studentu paradīze”, „Zvērā” un citos. Iespējams reklāmas jāveido tādā veidā, lai netiktu reklamēts pats produkts, bet beigās tas parādītos, piemēram „guerilla reklāmas”.

Autora komentārsAtvērt
Atlants