Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 1.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 2.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 3.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 4.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 5.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 6.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 7.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 8.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 9.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 10.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 11.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 12.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 13.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 14.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 15.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 16.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 17.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 18.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 19.
  • Referāts 'Aptauju veidi un to organizēšanas galvenie priekšnosacījumi', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.1.  Pētījumu metodes    4
1.2.  Aptauju raksturojošās pazīmes    5
1.3.  Aptaujas jautājumi    6
2.  Anketēšana    9
2.1.  Anketēšanas veidi    9
2.2.  Anketas vispārējā kompozīcija    10
2.3.  Tipiskākās kļūdas anketu sastādīšanā    11
3.  Intervēšana    13
3.1.  Intervijas specifika    13
3.2.  Interviju standartizācijas pakāpe    14
4.  Sociometriskā aptauja    15
  Nobeigums    19
  IZMANOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Darba fragmentsAizvērt

Aptauja - viena no vispopulārākajām un visbiežāk lietotajām empīrisko pētījumu metodēm. Iespēja iegūt informāciju no samērā liela aptaujājamo kopuma vienā laika vienībā, lielās formalizācijas iespējas un iespēja kvantitatīvi apstrādāt iegūto informāciju izskaidro aptaujas metodei raksturīgo plašo un biežo pielietojumu visdažādākajos pētījumos.
Mūsu industriālajā sabiedrībā katram no mums ir nācies iepazīties ar kādu no daudzveidīgajām sociālā un politiskā mārketinga aptaujām. Aptaujai ir vadošā nozīme ikvienā sistemātiskā datu iegūšanas un uzkrāšanas procesā. Aptaujas ekonomikas, statistikas, sociālo zinātņu un tirgus izpētes laukā bāzējas uz respondentam adresētiem jautājumiem, saņemto atbilžu reģistrāciju, apkopojumu un analīzi.
Sociālajām aptaujām ir sena vēsture. Aizsākums atrodams, piemēram, 1085.gadā Britānijā, kad Viljams Kongregators iniciēja aptauju par karaļa īpašumu un valsts īpašumu apmēru un novērtējumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants