Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 1.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 2.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 3.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 4.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 5.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 6.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 7.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 8.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 9.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 10.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 11.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 12.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 13.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 14.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 15.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 16.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 17.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 18.
  • Referāts 'Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  PROJEKTA APRAKSTS    3
  Vajadzības pamatojums    5
  SVID analīze    7
2.  PROJEKTA ĪSTENOŠANAS PLĀNS    8
  Darba uzdevumu struktūra un nepieciešamie resursi    8
  Projekta aktivitāšu un laika grafiks    11
  Projekta budžets un izmaksu aprēķins    12
3.  PROJEKTA PLĀNA REALIZĒŠANA    15
  Projekta kontroles punktu identifikācijas karte    15
  Projekta budžeta kontroles tabula    16
4.  PROJEKTA PABEIGŠANA    18
  Projekta pabeigšanas analīzes shēma    18
  Projekta novērtēšanas forma    19
Darba fragmentsAizvērt

Projekta novērtēšanas forma:
Projekts „Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā” vērtējams atzinīgi. Tā mērķis - rast risinājumu Rīgas pilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestāžu bērnu uzņemšanas rindu problēmu jautājumā, izmantojot kaimiņvalsts Igaunijas (Tallinas) ieteikumus, metodiku, rīcības plānu- tika sasniegts. Galvenais pamatuzdevums- piedāvāt kaimiņvalsts ieteikumus, risinājumus Rīgas pilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības bērnu uzņemšanas rindu problēmu jautājumā- projekta noslēguma posmā paliek atklāts, risināms, jo vēl nepieciešams izstrādāt projekta priekšlikumu ieviešanas plāna izstrādi, kuram nepieciešams papildus finansējums, jauns darba uzdevumu struktūru, nepieciešamo resursu, aktivitāšu grafiks.
Projekta sākumposmā darba komanda skaidri definēja projekta nepieciešamību un izstrādes aktualitāti, kā arī veica projekta izstrādes riska analīzi, paredzot projekta stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus. Projekta izstrādes laikā veiksmīgi tika sastādīts darba uzdevumu, projekta aktivitāšu un laika grafiks, definēti nepieciešamie projekta resursi, kā arī tika sastādīts sabalansēts budžeta un izmaksu aprēķins, lai ar minimālu finansiālo resursu patēriņu iegūtu ātru un kvalitatīvu informāciju.
Projekta „Pirmsskolas izglītības iestāžu attīstības problēmas Rīgā un Tallinā” īstenošanas procesā darba komanda:
• iepazinās ar problēmas izpētes vidi Rīgas pilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādēs;
• plānoja un organizēja dažādas tikšanās ar pašvaldību vadītājiem, kā arī ar pilsētu pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājiem;
• projekta ietvaros veica paredzamā pieredzes apmaiņas brauciena plānošanu;
• pieredzes apmaiņas braucienā ieguva informāciju par aktuālākajām problēmām, pielietotajām metodēm to atrisināšanā un sasniegto rezultātu;
• iegūtā informācija tika apkopota, izanalizēta, tika izstrādāti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi turpmākai rīcībai projekta ieviešanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants