Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ekoloģiskā izglītība', 1.
  • Konspekts 'Ekoloģiskā izglītība', 2.
  • Konspekts 'Ekoloģiskā izglītība', 3.
  • Konspekts 'Ekoloģiskā izglītība', 4.
  • Konspekts 'Ekoloģiskā izglītība', 5.
  • Konspekts 'Ekoloģiskā izglītība', 6.
  • Konspekts 'Ekoloģiskā izglītība', 7.
  • Konspekts 'Ekoloģiskā izglītība', 8.
  • Konspekts 'Ekoloģiskā izglītība', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Dīķī peldēja 12 zivis. Fabrika nolaida dīķī neattīrītus ražošanas atkritumus. Nākošajā dienā šajā dīķī tika izvilktas 7 beigtas zivis. Cik zivju palika dīķī?
12 – 7 = 5 (z.)
Atbilde: Dīķī palika 5 zivis.
Uz Rīgas zooloģisko dārzu atveda 15 mazus pērtiķīšus. Tā kā zoodārza apmeklētāji baroja pērtiķus, 3 no tiem saslima. Cik veselu pērtiķu palika zooloģiskajā dārzā?
15 – 3 = 12 (p.)
Atbilde: Zooloģiskajā dārzā palika 12 veseli pērtiķi.
Ekoloģiskais pētījums „Autotransports un pilsētas gaiss”
Mērķis: Veicināt skolēnu ekoloģisko apziņu un izzināt ekoloģiskās kultūras nozīmi.
Uzdevumi:
1.Pievērst skolēnu uzmanību atmosfēras piesārņošanas problēmām.
2.Izzināt gaisa piesārņojuma problēmu risināšanas iespējas.
3.Realizēt starppriekšmetu ekoloģiskās saiknes.
4.Veicināt skolēnu aktīvu pozīciju apkārtējās vides aizsardzības jautājumos.
5.Attīstīt skolēnu komunikatīvās prasmes.
6.Attīstīt sadarbības prasmes.
7.Nostiprināt prasmi veikt darbības ar decimāldaļām, tās pielietot praktisku uzdevumu risināšanā.
8.Pilnveidot prasmi lasīt un sastādīt stabiņa diagrammas.
Ekoloģiskā pētījuma posmi
1.„Iedziļināšanās” problēmā. Šajā posmā skolēni iepazīstas ar vienu no globālajām ekoloģiskajām problēmām – atmosfēras piesārņojumu. Tiek nolasīta vēstule, kas saņemta no „Vides Aizsardzības Ministrijas” ar lūgumu veikt novērtējumu autotransporta izplūdes gāzu izmešiem. Tiek sadalīti uzdevumi visiem klases skolēniem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants