Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Selektīvā informācijas uztvere un sociālā mārketinga pozitīvie efekti CSDD veido', 1.
  • Eseja 'Selektīvā informācijas uztvere un sociālā mārketinga pozitīvie efekti CSDD veido', 2.
  • Eseja 'Selektīvā informācijas uztvere un sociālā mārketinga pozitīvie efekti CSDD veido', 3.
  • Eseja 'Selektīvā informācijas uztvere un sociālā mārketinga pozitīvie efekti CSDD veido', 4.
  • Eseja 'Selektīvā informācijas uztvere un sociālā mārketinga pozitīvie efekti CSDD veido', 5.
  • Eseja 'Selektīvā informācijas uztvere un sociālā mārketinga pozitīvie efekti CSDD veido', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Selektīvā informācijas uztvere – kad cilvēks atsevišķus priekšmetus, parādības vai īpašības uztver labāk un izdala tās no liela kopuma.
Uztvere - priekšmetu, parādību, situāciju un notikumu veseluma atspoguļojums apziņā. Uztvere ir izziņas process, kad lietas un parādības iedarbojas uz maņu orgāniem.
Uztveres objekts - priekšmets, parādība vai īpašība, kura uztveres procesā izceļas. Selektīvā informācijas uztvere ir atkarīga no dažādiem faktoriem. No cilvēka psiholoģiskā stāvokļa, vecuma, interesēm, vajadzībām, nodarbošanās, utt.

Sociālā reklāma un mārketings – cilvēku informēšana un aicināšana uz labāku dzīvi. Sociālā mārketinga pamatprincips – mainīt cilvēka domāšanu, uzvedību. Sociālā mārketinga pozitīvie efekti : sabiedrības izglītošana, problēmu apzināšana, problēmu risināšana, aicināšana uz labāku dzīvi, aicina pievērst uzmanību lietām, kas nav mazsvarīgas cilvēka dzīvē, taču cilvēki paši saviem spēkiem par to nav aizdomājušies. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants