Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv trīs pētniecības metodes:
Novērošana- pētnieks var uzturēties pircēju, pārdevēju aprindās, uzklausot un vispārinot informāciju par viņu interesējošo preci, par tās pieprasījuma maiņu utt. To pašu var noskaidrot par noteiktām precēm. Novērošanas metodi lietderīgi izmantot tikai tad, kad nav nepieciešama informācija par cilvēku viedokļiem, izjūtām, uztveri, motivējumu. Novērošana praktiski iekļauj tikai īstermiņa laika periodu.
Pētīšana (apsekojums)- nozīmē aprakstošas informācijas vākšanu. Raksturīgs metodes piemērs ir aptauja. Priekšrocības- elastīgums, iespēja iegūt dažādus datus, salīdzinoši lēta, mērķa sasniegšanas ātrums.
Eksperimenti- var noskaidrot pētāmās cilvēku kopas reakciju uz noteiktiem faktoriem vai to maiņu. Šīs metodes mērķis ir darba hipotēzes pārbaude un citu hipotēžu izslēgšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants