Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Integrētā nodarbība', 1.
  • Paraugs 'Integrētā nodarbība', 2.
  • Paraugs 'Integrētā nodarbība', 3.
  • Paraugs 'Integrētā nodarbība', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pastaiga
Kādas puķes mēs šodien grupiņā vērojām? (Sniegpulkstenītes). Un tagad mēģināsim viņas atrast bērnudārza pagalmā. Kurš no jums bērni pirmais atradīs sniegpulkstenītes? Visi bēri aizskrien meklēt puķītes. B.: Mēs atradām. Šeit pie Vāverīšu grupas nojumes dobītē aug. Vai šīm puķītēm arī ir kātiņš, ziediņš un lapiņas? Vai ziediņš ir balts, tāpat kā bija grupiņas sniegpulkstenītēm? Iesim un paskatīsimies, kādas vēl puķes zied bērnudārza teritorijā. Pārrunā, kādas puķes ieraudzīja. Bērni mēģina nedaudz pastāstīt par tulpi, narcisi, krokusiņiem. Skolotāja papildina.
Un tagad iesim rotaļā. Skolotāja katram bērna iedod zieda attēlu – tulpes, narcises, krokusu, sniegpulkstenītes. Bērni pastāsta katrs, kāda puķe viņam ir. Un tagad jums jāsameklē bērnudārza teritorijā, kurā vietā aug katra no šīm puķēm.
Iesim atpakaļ uz grupiņu un paskatīsimies, kādas tagad izskatās mūsu puķītes vāzēs! Vai kas būs par šo laiku mainījies? Papētīsim, kas noticis? Kādas izmaiņas radušās?
***
Pētījums ilgst vairākas dienas, kamēr puķes vāzē ir novītušas. Tad iet atkal ārā un skatās, vai tās sniegpulkstenītes, kuras zied ārā arī ir novītušas vai nē. Pārrunā, kuras visātrāk novīta (tās, kurām nebija ūdens), kuras pēc tam (kurām bija ūdens), un kuras vēl aug. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants