Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 1.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 2.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 3.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 4.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 5.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 6.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 7.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 8.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 9.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 10.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 11.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 12.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 13.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 14.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 15.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 16.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 17.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 18.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 19.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 20.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 21.
  • Paraugs 'Kempinga "Ķeguma kempings" remonta projekts komandas veidošanā', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Projekta identifikācijas posms   
  Pastāvošās situācijas apraksts   
  Projektā iesaistīto personu līdzdalības analīze   
  Problēmu analīze   
  Pamatmērķu formulēšana un to sasniegšanas alternatīvu analīze   
  Projekta mērķu sasniegšanas alternatīvu novērtējums   
  SVID analīze   
  Projekta loģiskās shēmas matrica   
  Plānošanas posms   
  Aktivitātes   
  Saraksta metode   
  Darba resursu histogramma   
  Informācija par projektu   
  Ganta diagramma   
  Darbinieku skaits katrai projekta dienai   
  Izdevumi   
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Atpūtas bāzē „Ķeguma kempings” ir 14 kempinga mājiņās un 8 viesnīcas numuros ir 162 gultas vietas, bet gandrīz 6 hektārus lielajā platībā var noorganizēt pasākumus ar dalībnieku skaitu līdz 1500 cilvēkiem.
Stadionā ir iespējams spēlēt futbolu, basketbolu, volejbolu, pludmales volejbolu, tenisu, badmintonu, kā arī organizēt vieglatlētikas disciplīnas, tam izmantojot atpūtas bāzē iznomāto sporta inventāru.
Iespējama peldēšanās Daugavā, makšķerēšana vai vizināšanās ar laivām un ūdens velosipēdiem.
Centrālās ēkas zālē iespējams sarīkot banketus. Tā izmantojama semināru organizēšanai.
Cilvēki, kas īrē kempinga mājiņas sagaida ērtu un drošu labiekārtošanu. Ja ar kempinga mājiņām klienti būs neapmierināti ar remontu, tad radīsies vairākās problēmas un strauji samazināsies pieprasījums. Tāpēc ir jālikvidē visas ar remontu saistītas problēmas un jāuzlabo uzņēmuma tēls.
Kursa darba galvenais mērķis ir izstrādāt projektu kempinga mājiņu remonta veikšanai.. Tāpēc projektam ir jābūt precīzi izstrādātam un formulētam, lai remonta gaitā nerastos dažādas neskaidrības un nebūtu materiālu un finanšu trūkums.
Kursa darba uzdevumi ir šādi:
o Izpētīt un izanalizēt kempinga mājiņām remontam visus nepieciešamos materiālus un darbarīkus;
o Atrast vislabākās, visefektīvākās viesnīcas labiekārtošanas iespējas;
o Atrast dažādas alternatīvas, izpētīt tās un noteikt, kura ir vispiemērotākā un kuru var pēc iespējas labāk realizēt;
o Aprēķināt alternatīvu izdevumus, noteikt projekta budžetu.
Kursa darbs sastāv no vairākām daļām, kur katrā nodaļā tiek apskatīti ar to saistīti jautājumi.


Autora komentārsAtvērt
Atlants