Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mobings', 1.
  • Referāts 'Mobings', 2.
  • Referāts 'Mobings', 3.
  • Referāts 'Mobings', 4.
  • Referāts 'Mobings', 5.
  • Referāts 'Mobings', 6.
  • Referāts 'Mobings', 7.
  • Referāts 'Mobings', 8.
  • Referāts 'Mobings', 9.
  • Referāts 'Mobings', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Piemēram, stundā piedalās sociālais pedagogs vai psihologs, vai administrācijas pārstāvis, vai kāds cits skolas administrācijas deleģēts pedagogs, kurš vēro problēmbērnu un palīdz novērst agresīvas uzvedības izpausmes, piemēram, novēršot skolēna uzmanību vai veicot citas darbības atbilstoši speciālistu ieteikumiem. Skolas psihologs vai sociālais pedagogs regulāri pārrunā ar pedagogiem situācijas saskarsmē ar problēmbērnu, palīdz pedagogiem saskatīt pozitīvās izmaiņas, nepieciešamības gadījumā sniedz pedagogiem emocionālu atbalstu. Tiek sasaukta klases vecāku sapulce, kurā piedalās skolas administrācijas pārstāvis un skolas atbalsta personāls, veicot konsultatīvu darbu pārējiem klases skolēnu vecākiem.
Ja vecāki nesadarbojas: vispār neierodas pie atbalsta personāla speciālistiem, tad vecāki tiek aicināti pie skolas administrācijas pārstāvja. Skolas administrācija kopā ar atbalsta personālu pārrunā ar vecākiem radušos situāciju un ar vecākiem rakstveidā vienojas par turpmāko risinājumu. Ja vecāki neierodas pēc administrācijas aicinājuma vai neiesaistās situācijas risināšanā, tad skola informē Sociālo dienestu par situāciju ar skolēnu skolā un ģimeni. Ierodas, bet daļēji pilda ieteikumus, piemēram, izvēlas saņemt palīdzību ārpus skolas, tad skolas atbalsta personāls vienojas ar skolēna vecākiem par termiņu, kurā vecāki sniegs skolas atbalsta personālam atgriezenisko saiti – informāciju par saņemtajiem ieteikumiem skolēna problēmas risināšanā. vēlams iesniegt apmeklēto speciālistu rakstītus ieteikumus.

Atlants